Абонентське ІТ обслуговування комп’ютерів, серверів і сервісів

У сучасному світі успішна діяльність будь-якої великої компанії базується на правильній організації системи обробки і зберігання корпоративної інформації. Оскільки такі системи будуються з окремих комп’ютерів і серверів, об’єднаних в обчислювальні мережі, зрозуміло, що вихід з ладу навіть одного вузла в деяких випадках може поставити під загрозу роботу підприємства на невизначений період. У більшості випадків керівництво компанії прекрасно усвідомлює всю важливість своєчасного обслуговування комп’ютерів своєї організації.

Існують різні підходи до підтримки роботи інформаційних систем підприємства:
У штат деяких компаній зараховуються один або кілька системних адміністраторів і сервісних інженерів;
Інші компанії укладають договір на абонентське обслуговування комп’ютерів з професійною організацією, яка надає ІТ послуги;
Керівники деяких підприємств взагалі не приділяють цьому питанню уваги, можливо просто недооцінюючи втрати в разі виходу з ладу ІТ-інфраструктури.

У разі виникнення проблем з комп’ютерною технікою, за допомогою нерідко звертаються в компанію, у якій вона колись купували. На жаль співробітники компанії-продавця комп’ютерів не завжди в змозі оперативно розібратися з виниклою проблемою. У подібних випадках вчасно прийнятий на роботу системний адміністратор або укладений договір з центром абонентського обслуговування комп’ютерів дозволили б взагалі не допустити збій.

Спробуємо з’ясувати, який з перших двох варіантів організації обслуговування комп’ютерів підприємства переважно — утримання в штаті власного системного адміністратора або укладення договору на сервісне обслуговування з компанією-аутсорсером.

У разі, коли мережа компанії складається не більше ніж з 40-50 комп’ютерів, прийом в штат системного адміністратора не є ефективним рішенням, оскільки витрати на зарплату і соціальні виплати часто перевищують ефективність його праці. Оптимальним в даній ситуації є укладення договору на абонентське обслуговування комп’ютерів з компанією-аутсорсером https://www.bitnbyte.ru ІТ послуг. Наш досвід показує, що в невеликих організаціях проведення серйозних відновлювальних робіт з комп’ютерною технікою потрібно лише час від часу. Тому штатний адміністратор велику частину часу не буде задіяний за прямим призначенням.

Ми провели порівняльний аналіз витрат на обслуговування одного офісу з 25 комп’ютерами та 2-я серверами.

Початкові дані

Обслуговуються офісів компанії: 1;
Обслуговуваних робочих станцій (комп’ютерів): 25;
Обслуговуються серверів: 2;
Зарплата штатного адміністратора: «біла», 25000 руб.;
Вартість обслуговування зазначеної техніки компанією-аутсорсером IT-послуг: 32750 руб. (Тарифний план «План 4», включає необмежені планові та екстрені виїзди, а також віддалену підтримку. І колективний розум у Вашому розпорядженні).

Погляньте на графік, він Вам все розповість сам.

Що в підсумку

Витрати на утримання штатного адміністратора: 42075 руб. (Ми не вважали за лікарняні та витрати на робоче обладнання);
Вкладення в розвиток інфраструктури командою IT фахівців: 32750 руб.
Висновки робіть самі.
З нашого досвіду, для такої кількості комп’ютерів (в нашому прикладі їх 25 і 2 сервера) при належній налаштування обладнання та правильній політиці його використання, присутність адміністратора в обслуговується офісі потрібно не більше ніж 2 рази на місяць. Решта питань вирішуються оперативно віддалено. Всі ці вимоги укладаються в мінімальний тариф для цих параметрів, а його вартість складає всього 20500 рублів!

У великих компаніях, обчислювальні системи яких включають в себе сотні комп’ютерів, без постійної присутності системного адміністратора звичайно не обійтися. В цьому випадку аутсорсер ІТ послуг може надати своїх фахівців для постійної присутності на території замовника. Тут діє вже розглянута вище схема економії витрат на обслуговування комп’ютерної техніки, помножена на кількість необхідних фахівців.

Трапляється, що виникла неполадка через високої складності не піддається оперативному вирішенню силами одного штатного системного адміністратора. У цьому випадку вся робота підприємства може бути паралізована на невизначений час, поки ваш сисадмін намагається вирішити проблему. Фахівці компанії-аутсорсера вирішують складні проблеми своїх клієнтів набагато швидше: по-перше, допомагає накопичений досвід, а по-друге, для вирішення проблеми застосовується колективний розум.

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *