Повна заміна паперового журналу відвідувань

Адміністратор зазначає всі записи на сайті (з планшета, телефону, комп’ютера), і дозволяє записуватися клієнтам онлайн. В інтернеті завжди актуальні дані. Перевівши клієнтів на онлайн запись можна істотно заощадити свій час.

Просто смс нагадування. Звітність. Створення бази клієнтів

У цьому випадку адміністратор дублює дані з журналу на сайті, наприклад, раз в день. Клієнти отримують смс нагадування (можна відключити, гнучко настроюється). Автоматично формується база клієнтів, і статистика — хто скільки разів яку послугу відвідав, скільки грошей приніс. У будь-який час ви можете експортувати всю вашу базу клієнтів, або всю чергу в Excel, Pdf.

Контроль за адміністратором, забезпечення безпеки

В цілях захисту від неврахованих записів можна зобов’язати адміністратора фіксувати всі в інтернет сервісі. Паперовий журнал можна втратити, стерти, що не відзначити і пустити повз каси. Всі дії адміністратора у інтернет-сервісі протоколюються, і саботаж неможливий.

Надання онлайн запису без перенесення всієї черги в сервіс

Тут можливо два варіанти. Перший — відкрити якісь певні години тільки для онлайн запису (щоб не було перетину з іншими записами). Наприклад, з 14 до 18 по вівторках і четвергах — онлайн запис, і поставити спливаюче вікно на ваш сайт, або додати посилання в групу в контакті і оголосити про нову можливість. Другий варіант – збір заявок, дозволити запис на будь-який час. При цьому адміністратор буде отримувати смс, що створена нова запис онлайн, дивитися паперовий журнал, і, якщо час вільно — відзначати в паперовому журналі, якщо час зайнято — передзвонювати клієнту, і пропонувати інші варіанти.

Погодинна оренда

Якщо ви не надаєте послуги, а здаєте щось в оренду: погодинна оренда інструмента, квартир, офісів, кімнат, тест драйв автомобілів та ін., то до вашої компанії також застосовні перші 4 пункти. Все працює аналогічно.

ПОДЕЛИТЬСЯ
Предыдущая статья
Следующая статьяДифузна алопеція

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ

Please enter your comment!
Please enter your name here