Логотипи поділяються на кілька видів: символічні, текстові та комбіновані.

Символьні логотипи складаються з ліній, символів, символічних малюнків, згадайте хоча б наскальний живопис або знак Apple. Цей маленький малюнок або символ, який несе весь обсяг інформації про товар, і головне завдання полягає в тому, щоб цей знак запам’ятовується надовго. Заказати дуже гарний логотип ви можете на сайті artit.com.ua.

Комбінований — найпоширеніший тип логотипів. Він включає в себе малюнок або символ і назва фірми.

Текстовий вид — найпростіший, але не менш поширений. Він являє собою назву фірми або абревіатуру, виконану в особливому дизайні і з використанням оригінального шрифту.

Логотип — це найголовніший маркетинговий інструмент, незалежно від того, де ви розмістите його на авторучке або автобусі, він буде асоціюватися з вашою фірмою.

Тому розробка логотипів для магазину в мережі інтернет — одна з найважливіших сходинок в дизайнерському рішенні сайту і позиціонуванні компанії. Ви можете спробувати самостійно створити свій логотип, але краще зупинитися на створенні макету, а всю іншу роботу довірити професіоналам. Це заощадить ваш час, і робота буде виконана якісно і в строк.

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ

Please enter your comment!
Please enter your name here