Добрий Господар

Концерн STIHL, діяльність якого почалася більше 90 років тому з розробки і випуску бензопил, зараз випускає повний асортимент Мотоінструмент для використання в сільському господарстві, для робіт в саду і в сфері ландшафтного дизайну. Професійні моделі техніки Штиль і Вікінг трудяться на об’єктах будівництва і в комунальному господарстві. Ім’я Штиль стало синонімом надійності і довговічності. Вже не одне покоління користувачів, вибираючи бензопилу, газонокосарку, повітродувку або інший інструмент віддають перевагу техніці з цим логотипом.

У чому ж полягає секрет популярності цієї техніки? Інструменти і техніка STIHL та VIKING виробляються на заводах Німеччини та Австрії з використанням сучасних матеріалів і інноваційних технологій. Розробники техніки постійно вдосконалюють роботу всіх механізмів і систем. Це можна простежити на еволюції моделей бензопил. Перша модель бензопили STIHL https://lider-dnepr.pro/ була випущена в 1929 році і важила 48 кг. Працювати на такому інструменті мало дві людини. Наступна модель побачила світ вже через 18 років і важила близько 16 кг. Але справжню революцію в лісозаготівлях справила випущена в 1959 році модель бензопили STIHL CONTRA. Вона важила всього 12 кг і використання її в роботі із заготівлі лісу збільшило продуктивність більш ніж в два рази. Розробники техніки працювали не тільки над питанням зниження ваги інструменту.

Постійно велися роботи по поліпшенню робіт всіх систем і механізмів. Була розроблена нова конструкція ланцюг та вдосконалена система її мастила. Застосована антивібраційна система, яка знижує навантаження на організм людини. Сучасні моделі випускаються з системами швидкого запуску і аварійної зупинки, які роблять роботу з інструментом легшою і безпечною. Така робота концерну STIHL вивела його в світові лідери. На даний момент концерн поставляє свою продукцію більш ніж в 160 країн світу через 35 000 офіційних торгових представництв. І наш магазин «Добрий Господар» в Дніпрі є одним з них. Детальніше: https://lider-dnepr.pro/

Курси масажу

У сьогоднішній статті ми поговоримо про найпоширеніші помилки масажиста на початку кар’єри, які можуть погубити будь-які починання і вбити будь-яке бажання займатися масажем курсы массажа в киеве.

Робота за безкоштовно:

Багато студентів під час проходження курсів масажу або після їх завершення починають працювати за «спасибі». Аргумент такий — «я тільки починаю і поки все не відшліфується — грошей брати не буду». Такий підхід деструктивний і часто призводить до швидкого «вигорання», так як масажист не бачить результату своєї роботи у вигляді винагороди. Наша порада — завжди потрібно брати гроші за свою роботу! По-перше, масажист витрачає найдорожче, що у нього є — це час. Во, друге клієнти дуже швидко звикають до «кулі», і після переходу на платну основу — вони просто випаруються. Запам’ятайте найголовніше правило — будь-яка робота повинна бути оплачена! І без різниці кому ви робите масаж-рідні, друзям або клієнтам.

Працювати без вихідних і відпустки:

Ну ось ви закінчили курси, пройшли успішно співбесіду в одну фірму, пішли ще на одну співбесіду і вас взяли і там- почуття радості переповнюють вас, ви на сьомому небі від щастя. Ви щодня ходите на роботу і робите масажі. Почуття максималізму вас переповнюють, і ви берете клієнтів на дому. Попрацювавши так, в такому графіку масажисти дуже часто починають відчувати занепад сил і істотне погіршення здоров’я. Результат такої роботи на «знос» — серйозне захворювання. Всі гроші, які ви заробите на масажі — ви успішно віднесете в аптеку і лікарям. Запам’ятайте, масажист повинен відпочивати і правильно відновлювати свої сили! Інакше така робота принесе тільки розлад і підірване здоров’я! Неправильно харчуватися або чи не харчуватися взагалі. У вас «пішло» і запис ваша стала щільною на дні вперед. Багато масажистів забувають про такий правилі, як обідню перерву. Саме ці 60 хвилин дають масажиста можливість підкріпитися поживними елементами і відновити водно-сольовий баланс організму. Робота масажистом — це колосальні енерговитрати організму, і якщо їх правильно не починати знову, значить організм сам почне це робити використовуючи свої резерви. Коли цим резервам прийде кінець — буде захворювання!

Абонентське ІТ обслуговування комп’ютерів, серверів і сервісів

У сучасному світі успішна діяльність будь-якої великої компанії базується на правильній організації системи обробки і зберігання корпоративної інформації. Оскільки такі системи будуються з окремих комп’ютерів і серверів, об’єднаних в обчислювальні мережі, зрозуміло, що вихід з ладу навіть одного вузла в деяких випадках може поставити під загрозу роботу підприємства на невизначений період. У більшості випадків керівництво компанії прекрасно усвідомлює всю важливість своєчасного обслуговування комп’ютерів своєї організації.

Існують різні підходи до підтримки роботи інформаційних систем підприємства:
У штат деяких компаній зараховуються один або кілька системних адміністраторів і сервісних інженерів;
Інші компанії укладають договір на абонентське обслуговування комп’ютерів з професійною організацією, яка надає ІТ послуги;
Керівники деяких підприємств взагалі не приділяють цьому питанню уваги, можливо просто недооцінюючи втрати в разі виходу з ладу ІТ-інфраструктури.

У разі виникнення проблем з комп’ютерною технікою, за допомогою нерідко звертаються в компанію, у якій вона колись купували. На жаль співробітники компанії-продавця комп’ютерів не завжди в змозі оперативно розібратися з виниклою проблемою. У подібних випадках вчасно прийнятий на роботу системний адміністратор або укладений договір з центром абонентського обслуговування комп’ютерів дозволили б взагалі не допустити збій.

Спробуємо з’ясувати, який з перших двох варіантів організації обслуговування комп’ютерів підприємства переважно — утримання в штаті власного системного адміністратора або укладення договору на сервісне обслуговування з компанією-аутсорсером.

У разі, коли мережа компанії складається не більше ніж з 40-50 комп’ютерів, прийом в штат системного адміністратора не є ефективним рішенням, оскільки витрати на зарплату і соціальні виплати часто перевищують ефективність його праці. Оптимальним в даній ситуації є укладення договору на абонентське обслуговування комп’ютерів з компанією-аутсорсером https://www.bitnbyte.ru ІТ послуг. Наш досвід показує, що в невеликих організаціях проведення серйозних відновлювальних робіт з комп’ютерною технікою потрібно лише час від часу. Тому штатний адміністратор велику частину часу не буде задіяний за прямим призначенням.

Ми провели порівняльний аналіз витрат на обслуговування одного офісу з 25 комп’ютерами та 2-я серверами.

Початкові дані

Обслуговуються офісів компанії: 1;
Обслуговуваних робочих станцій (комп’ютерів): 25;
Обслуговуються серверів: 2;
Зарплата штатного адміністратора: «біла», 25000 руб.;
Вартість обслуговування зазначеної техніки компанією-аутсорсером IT-послуг: 32750 руб. (Тарифний план «План 4», включає необмежені планові та екстрені виїзди, а також віддалену підтримку. І колективний розум у Вашому розпорядженні).

Погляньте на графік, він Вам все розповість сам.

Що в підсумку

Витрати на утримання штатного адміністратора: 42075 руб. (Ми не вважали за лікарняні та витрати на робоче обладнання);
Вкладення в розвиток інфраструктури командою IT фахівців: 32750 руб.
Висновки робіть самі.
З нашого досвіду, для такої кількості комп’ютерів (в нашому прикладі їх 25 і 2 сервера) при належній налаштування обладнання та правильній політиці його використання, присутність адміністратора в обслуговується офісі потрібно не більше ніж 2 рази на місяць. Решта питань вирішуються оперативно віддалено. Всі ці вимоги укладаються в мінімальний тариф для цих параметрів, а його вартість складає всього 20500 рублів!

У великих компаніях, обчислювальні системи яких включають в себе сотні комп’ютерів, без постійної присутності системного адміністратора звичайно не обійтися. В цьому випадку аутсорсер ІТ послуг може надати своїх фахівців для постійної присутності на території замовника. Тут діє вже розглянута вище схема економії витрат на обслуговування комп’ютерної техніки, помножена на кількість необхідних фахівців.

Трапляється, що виникла неполадка через високої складності не піддається оперативному вирішенню силами одного штатного системного адміністратора. У цьому випадку вся робота підприємства може бути паралізована на невизначений час, поки ваш сисадмін намагається вирішити проблему. Фахівці компанії-аутсорсера вирішують складні проблеми своїх клієнтів набагато швидше: по-перше, допомагає накопичений досвід, а по-друге, для вирішення проблеми застосовується колективний розум.

Сертификация АКБ

СЕРТИФІКАЦІЯ АКБ
Акумуляторною батареєю (АКБ) називається послідовно поєднана група джерел електричного струму. Акумуляторні батареї служать джерелом струму в різних областях і в різних пристроях.

Обов’язковий сертифікат на АКБ в системі ГОСТ Р потрібно оформити на основі ПП No 982 від 01.12.2009 р Така продукція зазначена в списку, для якого потрібно отримати декларацію про відповідність на виконання зазначених в Постанові нормативних вимог. Обов’язкові сертифікати на АКБ потрібні на конкретні види виробів, зазначених далі:

Свинцеві акумуляторні батареї нестартерние для моторолерів і мотоциклів;
Кислотні негерметичні АКБ відкритого типу;
Акумуляторні свинцево-кислотні батареї стартерного призначення (крім тих АКБ, які використовуються для автотранспортних засобів);
Кислотні герметичні АКБ закритого типу;
АКБ лужні (нікель-залізні, нікель-кадмієві різної модифікації);
АКБ гальванічні і іншу аналогічну продукцію.
Для акумуляторних свинцево-кислотні батарей стартерного призначення, що застосовуються для автотранспортних засобів, необхідне оформлення обов’язкового сертифікату в системі ГОСТ Р на основі чинного Технічного регламенту про колісних транспортних засобах.

Санітарний сертифікат на delotest.ru АКБ раніше було потрібно оформити у вигляді санітарно-епідеміологічного висновку. В даний час видача такого документа припинена. Чинними вважаються санітарні правила, встановлені законодавством Митного Союзу. Для підтвердження відповідності цим новим положенням існують нові форми документів: Експертний висновок і Свідоцтво Митного Союзу про державну реєстрацію продукції в єдиному реєстрі ТС.

Сертифікат на АКБ для засобів зв’язку оформляється у формі декларації про відповідність у Федеральному агентстві зв’язку. Даний документ підтверджує, що продукція відповідає Правилам застосування обладнання електроживлення засобів зв’язку, які встановлені наказом Мінінформзв’язку No 21 від 03.03.2006 р

Сертифікат про вибухопожежобезпеки потрібно на АКБ в тих випадках, коли акумуляторні батареї призначені для експлуатації в небезпечних виробничих умовах. В цьому випадку продукція повинна мати вибухозахищене виконання. Сертифікат про вибухопожежобезпеки підтверджує можливість застосування даних виробів у виняткових умовах.

Звернувшись до центру сертифікації «Делотест», Ви отримаєте всі питання, що цікавлять документи в максимально короткі терміни! Задати питання або дізнатися ціну сертифікату можна, зателефонувавши за одним з наведених у верхній частині сайту телефонів. Всі консультації абсолютно безкоштовні!