Вибухобезпечний інструмент

Вибухобезпечний інструмент виготовляється з безіскрова матеріалів і призначений для проведення робіт по монтажу і ремонту інженерного обладнання у вибухонебезпечних умовах:
— при проведенні робіт з видобутку нафти і газу;
— при виробництві нафтохімії і лакофарбових виробів;
— при реконструкції і будівництві трубопроводів;
— при ремонті паливного обладнання та арматури;
— при ліквідації техногенних катастроф в умовах загазованості,
а також в будь-яких інших виробництвах, де виникнення іскор може привести до підвищеної вибухонебезпечності та створити загрозу для життя.

Іскробезпечні (вибухобезпечні) інструменти призначені для роботи на ділянках і виробництвах з високим ризиком вибуху і займання.Такий інструмент можна переглянути на сайті kampck.ru
Вибухобезпека досягається різними способами:

Один з найбільш безпечних варіантів — виготовлення інструментів цілком з які не іскрять сплаву. Найчастіше використовуються бронзові сплави, а також сплави з алюмінієм. Також крім іскробезпеки такі вибухобезпечні інструменти мають деякі корисні властивості, такі як корозійна стійкість і немагнитность.

Більш спрощеним є варіант покриття електролітичним способом тонким шаром міді отримують, покритий міддю (вибухобезпечний) інструмент. При ударі шар м’якого матеріалу деформується і не дає іскри. Обробити мідь можна практично будь-який слюсарно-монтажний інструмент.

ЦУПИС

Це центр обліку прийому інтернет ставок букмекерських контор https://www.cupis.club/.

Всі сайти букмекерських контор, зареєстровані в зоні .com працюють в Росії нелегально. Нещодавно в нашій країні прийнятий закон, який дає можливість робити ставки онлайн легально. Щоб робити ставки в інтернеті, потрібна банківська платформа. Так з’явився «ЦУПІС» — кредитна організація, яка виступає в якості посередника між тими, хто робить ставки і тими, хто їх приймає, — букмекерськими конторами.

Іншого легального способу робити ставки в інтернеті зараз немає і не буде. Ця вимога прописано в Законі No244-ФЗ «Про державне регулювання діяльності з організації та проведення азартних ігор і про внесення змін до деяких законодавчих актів Російської Федерації».

Щоб приймати ставки через ЦУПІС, букмекер повинен входити до складу СРО — саморегулівної організації букмекерів.

Відмінність букмекерської контори від тоталізатора

Дуже часто кажучи «букмекер» люди мають на увазі тоталізатор, а вимовляючи «тоталізатор», мають на увазі букмекерську контору https://stavka365.com/prognozy/. У чому ж різниця між ними?

Різниця є і досить значна.

Букмекерська контора — це організація, яка приймає ставки на різні результати спортивних подій за заданим коефіцієнтом, на основі свого експертної думки (а також завантаження «плечей» ринку, детально про це можна прочитати в розділі «Рух ліній БК»). Тобто, гравець, роблячи ставку, з самого початку знає, яку суму він отримає в разі виграшу, так коефіцієнт заздалегідь позначений букмекерів.

У разі тоталізатора ситуація дещо інша. Ставки організатор тоталізатора приймає від усіх бажаючих в будь-якому розмірі на той чи інший результат спортивної події. Зібравши загальний банк і забравши свою комісію, організатор тоталізатора ділить залишився кошти між усіма переможцями пропорційно зробленим ставками.

Тобто, в разі букмекера, гра відбувається між гравцем і самими букмекерів. У разі тоталізатора між собою грають гравці, організатор ж заробляє на своїй комісії. У той час, як букмекер — на своїй букмекерської маржі, закладеної в кожному коефіцієнті.

Всі великі букмекерські контори пропонують також і можливість зіграти в тоталізатор. У цьому є своя цікава рисочка, адже сума остаточного виграшу буде невідома до моменту закінчення прийому ставок.

В розрізі «розумних» ставок, яким присвячений весь наш сайт, ми, звичайно, не прихильники грі на тоталізаторі. Так як заздалегідь невідомий виграш, складно скласти коректну математичну модель, яка б дозволила повноцінно відпрацьовувати математичні стратегії.

Як створити Apple ID

Apple ID — це обліковий запис, яку використовують для виконання будь-яких дій безпосередньо пов’язаних з Apple iphone ремонт выезд, відповідно, кожен користувач Яблучною техніки, повинен мати свій власний ідентифікатор Еппл.

Власне, це ключ, практично до всіх сервісів Apple:

Для здійснення покупок в iTunes Store і інтернет-магазині Apple Online Store, для чудового сервісу iCloud на всіх пристроях (зараз, кожному користувачеві, абсолютно безкоштовно виділяється 5 гігабайт дискового простору в «хмарному сервісі»), для замовлення товарів в роздрібних магазинах Apple , відвідування веб-сайту служби підтримки Apple і багато чого іншого.

Реєстрація не вимагає багато часу і зусиль, і дає можливість використовувати цей обліковий запис для всіх сервісів Apple.

Нижче, приклад, як створити Apple ID безкоштовно:

На iPhone, iPad і iPod touch алгоритм дій однаковий.

Кілька помилок, що скорочують життя автомата

Автоматичні коробки давно і щільно увійшли в повсякденне життя водіїв, проте до цих пір не всі автомобілісти розуміють, як ними правильно користуватися і чого точно не варто робити …

Народження коробка передач на мерседес спринтер можна відстежити в 1930-х, а перша серійна модель, обладнана звичним в деякому сенсі автоматом, з’явилася в 1940 році. Винайшли його інженери General Motors для автомобілів Oldsmobile. З того моменту АКПП пройшла довгий і тернистий шлях розвитку від класичних гідротрансформаторів до роботів з двома зчепленнями і, звичайно ж, «які так всім полюбились» варіатори.

Основні принципи управління автоматичними КПП прості, досить знати лише кілька речей. Зокрема, D — основний режим руху автомобіля вперед, R — задній хід, P — парковка. Правда, навіть в цьому випадку виникає багато питань з розряду «а що якщо …» Кожен з них так чи інакше впливає на довголіття АКПП.

А що, якщо працювати селектором туди-сюди?

Багато сучасних автомобілів мають автоматичні КПП з ручним режимом управління, неважливо, будь то «вуха» під кермом або ж можливість перемикати передачі вниз і вгору самим селектором — сучасної коробці це не зашкодить. Навіть якщо скинути кілька передач вниз, крутити мотор в дзвін і занапастити що-небудь не дозволить електроніка.

З АКПП колишніх поколінь ситуація дещо інша: перемикатися на ходу між режимами 1 / L, 2, 3 і D можна саме в такій послідовності, тоді жити коробка буде довго і щасливо. А ось занадто часте і неакуратне застосування зворотного порядку може нашкодити не тільки КПП, перегріваючи її, але і мотору, аж до незавидною зустрічі клапанів з поршнями.

Стартонути зі світлофора …

Водії, які намагаються різко стартанути зі світлофора, роблять це кількома способами. Всі вони негативно впливають на термін життя автомата, але в різному ступені. Деякі переводять селектор в нейтраль, піднімають обороти і прямо перед стартом перемикаються в положення D. Це величезний стрес для коробки, і так робити точно не варто. Більш правильним варіантом буде одночасне натискання педалей газу і гальма. Правда, довго (від 5 секунд і вище) їх тримати також не рекомендується. Для деяких коробок, особливо ранніх 7-східчастих DSG, це взагалі згубно. Вартість ефектного старту може варіюватися від 2 до 7 тисяч євро.

Якщо автомобіль оснащений системою ланч-контролю, то краще використовувати її. Стартувати з ланчу можна хоч на кожному перехресті, але виглядати це буде вкрай дивно. Та й спасибі вам трансмісія не скаже.

… або попалити гуму?

Технічно пробуксовки коліс автомати бояться несильно, але тільки якщо все робиться в міру і коробка не буде в цей момент перемикати передачі. Тобто буксує, але перевівши АКПП на нижчу передачу. Не варто думати, що це зовсім не шкідлива процедура, ви в будь-якому випадку зношуєте нутрощі коробки. А якщо вона ще й хворіє, схильна до перегріву наприклад, то смерть агрегату може виявитися значно ближче. Нагрівання, до речі кажучи, дуже бояться автомати Aisin, які ставилися на 3.5-літрові Camry з 2006 року.

Ще один приклад пробуксовки з автоматом — це розгойдування. Вона допоможе, якщо ви десь застрягли. Вище ми говорили, що перемикання селектора на ходу туди-сюди не рекомендовано. Але навантаження на коробку під час розгойдування не таке велике, і якщо іншого способу виїхати немає, то качайте. Такий прийом деякі автовиробники навіть згадують в мануалах, але знову ж таки перестаратися не варто.